Gundega Deģe, PA “Mālkalne” Publicēts: 2011-11-30 09:51:00 / Sabiedrība
Ziņot redakcijai
Pašvaldības aģentūra „Mālkalne” informē, ka skaitītāju rādījumi par ūdens patēriņu Ogres pilsētas daudzdzīvokļu māju dzīvokļos no 2011.gada decembra pa telefonu netiks pieņemti, jo šim nolūkam nav iespējams izveidot atsevišķu tālruņa numuru. Zvanot uz grāmatvedību, vairākas dienas tiek aizņemts telefons, liedzot iespēju klientiem saņemt informāciju par citiem jautājumiem, arī personām ar kustību traucējumiem.
Lūdzam mūsu klientus izvēlēties vienu no skatītāju rādījumu nodošanas veidiem:
* Iemetot rādījumu lapiņu savas mājas pastkastītē „PA „Mālkalne”” līdz katra mēneša pēdējam datumam,
* Iemetot rādījumu lapiņu pastkastītē „Ūdensskaitītāju rādījumi” pie PA „Mālkalne” ieejas līdz nākošā mēneša 2.datumam,
* Nododot ziņas interneta mājas lapā www.malkalne.lv (reģistrējoties sadaļā „Klientu serviss”) līdz nākošā mēneša 2.datumam.
Nosauktās ziņas nesaglabājas, jo tiek uzreiz ievadītas datorā, līdz ar to nevar izskatīt konfliktu situācijas (sarunas netiek ierakstītas, nav zināms, no kāda tālruņa numura zvanīts, kādus rādījumus klients ir nosaucis).
Pastkastītes skaitītāju rādījumu nodošanai māju kāpņu telpās tiks apsekotas un salabotas.
Vēlamies atgādināt:
* jānolasa reālie skaitītāju rādījumi,
* lapiņās jānodod rādījumi nevis patērētie kubikmetri,
* rādījumi jānodod tikai vienu reizi,
* jāraksta salasāmi, jo bieži vien veidojas pārpratumi un jāveic pārrēķini, ja neesam pareizi atšifrējuši kādu ciparu,
* ja klientam nav saprotams skaitītāju rādījumi (ir dažādu veidu skaitītāji – ar cipariem, kuri rāda litrus, vai bez tiem), labāk ierakstīt visus ciparus, arī nulles skaitļa sākumā.
Vienlaicīgi lūdzam saņemtajā maksājumu rēķinā arī izlasīt visu informāciju, jo citādi mēs nevaram sazināties ar visiem klientiem. Tagad 3 mēnešus pirms skaitītāju derīguma termiņa beigām tiek drukāti atgādinājumi, norādot firmu tālruņu numurus, kuras veic skaitītāju maiņu. |