Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Gundega Deģe, p/a „Mālkalne” sabiedrisko attiecību speciāliste
  Publicēts: 2009-10-23  12:20:00 / Pašvaldība
 
 Ziņot redakcijai  

Pamatojoties uz Ogres māju vecāko sapulces laikā izteiktajiem priekšlikumiem, pašvaldība saģentūrā „Mālkalne” tiek mainīta iedzīvotāju iesniegumu pieņemšanas kārtība

Turpmāk visi iesniegumi, kuros ir prasīta darbu izpilde, kas skar kopējo mājas apsaimniekošanas budžetu, ir obligāti jāsaskaņo ar mājas vecāko. Izņēmumi – iesniegumi par avārijas situācijām (piemēra, tek jumts, appludināts  dzīvoklis  u.c.), kā arī iesniegumi, kuros pieprasīto darbu veikšana nav saistīta ar ēkas kopējo apsaimniekošanu (ievadventiļu nomaiņa (plombēšana), pārrēķinu veikšana, ventilācijas tīrīšana dzīvoklī, tehnisko noteikumu saņemšana un tml.).
 
Visi iedzīvotāju iesniegumi tiek iesniegti p/a „Mālkalne” klientu apkalpošanas kabinetā (Nr. 16) Mālkalnes pr. 3, Ogrē.
 
Iesniegumu veidlapas ir pieejamas arī aģentūras mājas lapā, sadaļā „Klientu serviss”- „dokumentu paraugi”   , tos var sūtīt arī pa pastu vai elektroniski malkalne@nalkalne.lv.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības