Gundega Deģe, p/a „Mālkalne” sabiedrisko attiecību speciāliste Publicēts: 2009-10-23 12:20:00 / Pašvaldība
Ziņot redakcijai
Pamatojoties uz Ogres māju vecāko sapulces laikā izteiktajiem priekšlikumiem, pašvaldība saģentūrā „Mālkalne” tiek mainīta iedzīvotāju iesniegumu pieņemšanas kārtība
Turpmāk visi iesniegumi, kuros ir prasīta darbu izpilde, kas skar kopējo mājas apsaimniekošanas budžetu, ir obligāti jāsaskaņo ar mājas vecāko. Izņēmumi – iesniegumi par avārijas situācijām (piemēra, tek jumts, appludināts dzīvoklis u.c.), kā arī iesniegumi, kuros pieprasīto darbu veikšana nav saistīta ar ēkas kopējo apsaimniekošanu (ievadventiļu nomaiņa (plombēšana), pārrēķinu veikšana, ventilācijas tīrīšana dzīvoklī, tehnisko noteikumu saņemšana un tml.).
Visi iedzīvotāju iesniegumi tiek iesniegti p/a „Mālkalne” klientu apkalpošanas kabinetā (Nr. 16) Mālkalnes pr. 3, Ogrē.
Iesniegumu veidlapas ir pieejamas arī aģentūras mājas lapā, sadaļā „Klientu serviss”- „dokumentu paraugi” , tos var sūtīt arī pa pastu vai elektroniski malkalne@nalkalne.lv. |