ogresfakti Publicēts: 2013-01-25 12:49:00 / Sabiedrība
Ziņot redakcijai
"Kādēļ svētdien pēcpusdienā un darba dienās pa dienu maršrutā uz Rīgu (caur Ogri) kursē elektriskie vilcieni ar sešiem vagoniem, kas parasti ir gandrīz tukši vai pustukši, bet "karstākajās stundās", piemēram, trešdien pulksten 17:40 no Rīgas uz Aizkraukli devās vilciens ar 4 vagoniem, kuri bija pilnībā pārpildīti," vaicā portāla Ogresfakti.lv lasītāja Dace, "Vai šajā laikā, kad visi brauc mājās no darba (tas pats ir arī rīta stundās), nevajadzētu papildus reisus vai vismaz garākus vilcienu sastāvus, bet brīvdienās mazāku vagonu skaitu? Katra vagona kustībai taču jātērē elektroenerģija par kuru visi maksājam ar savām biļetēm."
AS "Pasažieru vilciens" sabiedrisko attiecību speciāliste Jana Priedniece norāda, ka pašlaik ik dienu „uz līnijas” ir 10 elektrovilcienu sastāvi ar 6 vagoniem, kuri tiek pilnībā noslogoti. Tie apkalpo visus elektrovilcienu maršrutus – uz Aizkraukli, Skulti, Tukumu, Jelgavu. Vilcieni nekursē tikai vienā maršrutā, piemēram, vilciens, kas Rīgā ienāk no Aizkraukles, tālāk var doties uz Jelgavu vai Jūrmalu un otrādi. Tā saucamajās „pīķa stundās” visi sešu vagonu vilcieni ir noslogoti kādā no līnijām. "Pētot pasažieru plūsmas, esam konstatējuši, kuros laikos un virzienos ir lielākais braucēju skaits, kur arī cenšamies nodrošināt lielāku vagonu skaitu, taču pilnībā visos maršrutos tas nav iespējams, jo vienkārši vairāk sastāvu nav. Ja, piemēram, noņemsim 6 vagonu sastāvu Jelgavas līnijai, situācija būs tieši tāda pati – šajā virzienā vilciens būs pārpildīts. Esošā situācija Lielvārdes virzienā nav apmierinoša, tādēļ pašlaik aktīvi strādājam pie vilcienu kustības grafika izpētes, lai rastu iespēju vismaz vienā no norādītajiem laikiem arī šajā virzienā nodrošināt 6 vagonu sastāvu. Ļoti ceram jau tuvākajā laikā rast risinājumu.
Atvainojamies pasažieriem par sagādātajām neērtībām un sakām paldies par aktīvu viedokļa izteikšanu mūsu darba pilnveidošanai," tā J.Priedniece.
|