Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Ogres novada domes Sabiedrisko attiecību nodaļa
  Publicēts: 2014-01-17  10:35:00 /
 
 Ziņot redakcijai  

Ogres novada dome ārkārtas sēdē 16. janvārī pieņēma lēmumu piedalīties KPFI finansētā projektu atklātā konkursā „Siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana pašvaldību publisko teritoriju apgaismojuma infrastruktūrā”. Ja projekts tiks apstiprināts, tā īstenošanai pašvaldībai būs nepieciešams ņemt kredītu.

Projekts tiek īstenots ar mērķi samazināt CO2 emisijas un elektroenerģijas patēriņu apgaismojumu infrastruktūrā pilsētas teritorijā.
 
Ogres novada pašvaldība pagājušajā gadā jau īstenoja Klimatu pārmaiņu finanšu instrumenta (KPFI) līdzfinansētā projekta “Siltumnīcefektu gāzu emisiju samazinājums Ogres pilsētas publiskās teritorijas apgaismojuma infrastruktūrā” I kārtu. Projekta ietvaros tika nomainīti 250 nātrija spuldžu gaismekļi ar jaudu 150 W pret LED gaismekļiem ar jaudu 80 W 16 ielās: Kalna prospekts, Upes prospekts, Mālkalnes prospekts, Zilokalnu prospekts, Raiņa prospekts, Vidus prospekts, Ausekļa prospekts, Lapu iela, Skolas iela, Priežu iela, Ceriņu iela, Blāzmas iela, Saules prospekts, Gaismas prospekts, Meža prospekts, Akmeņu iela, kā arī papildus uzstādītas vadības sistēmas un aizsardzības automātikas pašos gaismekļos, lai samazinātu elektroenerģijas patēriņu. I kārtas kopējās projekta attiecināmās izmaksas bija Ls 111 489,50, no kuriem KPFI finansējums nepārsniedza Ls 76 927,75 un projekta neattiecināmās izmaksas bija Ls 5000.
 
Šobrīd ir izsludināta projekta II kārta, kurā Ogres novada pašvaldība plāno startēt ar diviem projektiem - “Siltumnīcefektu gāzu emisiju samazinājums Ogres pilsētas publiskās teritorijas apgaismojuma infrastruktūrā II kārta, pilsētas teritorijas apjoms” un ar projektu “Siltumnīcefektu gāzu emisiju samazinājums Ogres pilsētas publiskās teritorijas apgaismojuma infrastruktūrā II kārta, A6 šosejas apjoms”.
 
Pirmā projekta kopējās izmaksas plānotas EUR 546 714,03. Ja projekts tiks apstiprināts, pašvaldībai būs jāņem kredīts no Valsts kases uz desmit gadiem par Valsts kases noteikto % likmi ar kredīta pamatsummas atlikto maksājumu uz vienu gadu projekta līdzfinansēšanai EUR 179 709.95 apjomā, kas sastāv no projekta iesniedzēja (pašvaldības) līdzfinansējuma attiecināmo izmaksu segšanai EUR 157 287.47 apmērā un projekta iesniedzēja (pašvaldības) līdzfinansējuma projekta neattiecināmo izmaksu segšanai EUR 22 422.48.
 
Savukārt projekta “Siltumnīcefektu gāzu emisiju samazinājums Ogres pilsētas publiskās teritorijas apgaismojuma infrastruktūrā II kārta, A6 šosejas apjoms” kopējās izmaksas ir EUR 467 454.47. Projekta apstiprināšanas gadījumā Ogres novada pašvaldībai būs nepieciešams nodrošināt līdzfinansējumu EUR 153 684.87, kas sastāv no projekta iesniedzēja (pašvaldības) līdzfinansējuma attiecināmo izmaksu segšanai EUR 134 472.68 un projekta iesniedzēja (pašvaldības) līdzfinansējuma projekta neattiecināmo izmaksu segšanai EUR 19 212.18.
 
Projektu ietvaros plānots nomainīt 402 gaismekļus uz autoceļa A6 un 500 gaismekļus pārējā Ogres pilsētas teritorijā (skatīt pielikumā).

    Pievienotie faili
    ielu saraksts, kurās plānots uzstādīt LED apgaismojumu

 




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

Guntis 
2014-01-17  12:13:17
Kurš ir atbildīgs par to , ka LED gaismekļi uz A6 šosejas jāmaina tagad, nevis to laicīgi paveica A6 rekonstrukcijas laikā pirms 3-4 gadiem. Par 467 tūkst.Eiro izšķiešanu kādam būtu jāuzņemas atbildība.

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    





© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības