Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Naudas Zīmes
  Publicēts: 2011-08-03  22:34:00 / Ekonomika
 
 Ziņot redakcijai  

Šonodienas situācijā, kad pircēju maciņi kļuvuši plānāki, veikalniekiem aizvien lielākas galvassāpes rada jautājums - kā dabūt pircēju pie sevis un vēl vairāk - likt viņam nopirkt preces vai pakalpojumus tieši par tādu cenu, lai veikalnieks spētu iecerēto nopelnīt.

Ar to, ka veikals atrodas labā vietā un ir varbūt vienīgais attiecīgajā rajonā, vairs nevar pietiekami dro&scaroni nopelnīt, kā agrāk. &Scaronodien veikalniekiem ir jāizdomā aizvien kaut kas jauns, lai ne tikai piesaistītu jaunus, bet arī spētu noturēt jau eso&scaronos klientus. Vairāk nekā puse jeb 56% Latvijas iedzīvotāju atzinu&scaroni, ka atlaižu un akciju iespaidā mēdz veikt spontānus pirkumus. Vienlaikus gandrīz divas tre&scarondaļas min, ka vēlāk savus pirkumus ir gadījies nožēlot. Tas tikai apliecina, ka, neskatoties uz grūtajiem laikiem, augsto bezdarbu, veikalnieki joprojām pamanās iztuk&scaronot pircēju maciņus pēc savas patikas.

Pirms 20 gadiem televīzijā, radio un arī preses izdevumos gandrīz nemaz nebija redzamas daudzās reklāmas. &Scaronodien par reklāmu apjomiem jau tiek sacerēti un stāstīti joki &ndash ko var sadarīt televīzijas reklāmu pauzēs un cik daudz interesantu rakstu varētu izlasīt avīzēs, ja tre&scarondaļa no tām nebūtu piedrukātas ar reklāmām. Tomēr jāsecina, ka tikai ļoti neliela daļa reklāmu izceļas ar patie&scaronām saisto&scaronu māksliniecisko vērtību, ar interesantiem sižetiem un humoru. Lielākā daļa reklāmu cen&scaronas vienkār&scaroni &bdquoiepotēt&rdquo, ka konkrētais produkts vai pakalpojums noteikti ir jānopērk un bez tā nevarēsim dzīvot.

Jāatzīst, ka reklāma gan ir tikai viens no veidiem, kā pārdevējam piesaistīt pircēju savai precei vai pakalpojumam. Vēl ir gan ierastās atlaižu kampaņas, gan arī citi stiķi &ndash diez vai Latvijā vairs atradīsies kaut viens cilvēks, kura maciņā neglabājas vismaz pāris klienta kartes. Arī tas ir sava veida mārketinga instruments, kas pārdevējam izmaksā salīdzino&scaroni lēti, bet pircējam dod ilūziju, ka viņ&scaron būtiski iegūst.

&ldquoIkvienam patērētājam vajadzētu paturēt prātā tēzi, ka ikviena uzņēmēja, ikviena tirgotāja mērķis ir gūt peļņu. Un patērētājam jāpatur prātā, ka viņa mērķis ir iegādāties pēc iespējas izdevīgāk, savam ģimenes budžetam un prioritātēm atbilsto&scaroni, lai mēs nekļūstam par instrumentu &scarono te tirgotāju rokās, bet izmantojam viņu iespējas savā laba,&rdquo atgādina Swedbank Privātpersonu finan&scaronu institūta direktora vietniece Diāna Krampe.

Vairāk par ekonomikas aktualitātēm skatieties katru otrdienu LTV-1 kanālā plkst. 22.45 raidījumā "Naudas Zīmes".

 

 




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

patērētājs 
2011-08-04  15:33:01
Jā Diāna, to mēs muļķi nezinājām, tas ir now hau, tā ir sensācija, bet Tu gadījumā neesi blonda ?

š triks 
2011-08-04  14:25:02
Šāds rakstības veids izvēlēts tādēļ, lai noturētu esošos vai piesaistītu jaunus lasītājus?

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  





© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības