Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

LETA
  Publicēts: 2008-11-08  12:27:00 / Ekonomika
 
 Ziņot redakcijai  

Apgalvojumi, ka AS "Nordeka" nespēj nodrošināt sabiedriskā transporta pakalpojumus, ir "ieinteresētu personu nepamatots pieņēmums", savā paziņojumā NASDAQ OMX Rīgas Fondu biržā norāda uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Sergejs Zabavņikovs.

"Varētu domāt, ka pret "Nordeku" vērstās konkursa rezultātus apstrīdējušo uzņēmumu pilnvarotā pārstāvja Ilgvara Kalniņa organizētās informācijas un dezinformācijas kampaņas mērķis ir ietekmēt 10.novembrī gaidāmo Administratīvās rajona tiesas lēmumu Latvijas vidienes maršrutu tīkla "Centris 1" apstrīdēto konkursa rezultātu lietā, kā arī graut "Nordeka" reputāciju," teikts Zabaņikova paziņojumā.

Viņš norāda, ka uzņēmums ir saņēmis kredītiestādes priekšlikumu autobusu iegādes finansēšanai atbilstoši konkursa rezultātiem.

Zabavņikovs uzsver, ka akcionāri un investori tiks savlaicīgi informēti par noslēgtiem līgumiem atbilstoši visiem noteikumiem. Minētie līgumi nevar tikt noslēgti, pirms tiek parakstīts koncesijas līgums ar Autotransporta direkciju.

"Nordeka" informē, ka maršrutu tīklos, kuros konkursa rezultāti tiek apstrīdēti, uzņēmuma īpatsvars ir 19,4% ("Centrs 1") un 32,9% ("Austrumi"). Pārējos maršrutu tīklos "Nordeka" īpatsvars ir 100% ("Centrs 2"), 19,1% ("Dienvidaustrumi") un 10% ("Dienvidrietumi").

Nevienā lietā par konkursa rezultātiem, kuras tiks skatītas Administratīvajā tiesā, "Nordeka" nav pieaicinātā puse, nav saņēmusi lietas materiālus un nevar tos komentēt.

Atbildētāja minētajās lietās ir Autotransporta direkcija.

Kā ziņots, vairāki pārvadātāji uzskata, ka viens no konkursa uzvarētājiem par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus starppilsētu maršrutos - AS "Nordeka" - nespēs izpildīt konkursa nolikuma nosacījumus.

Uzņēmumam "Nordeka", lai izpildītu konkursa prasības, līdz 2008.gada 31.decembrim jāiegādājas 40-41 jauns autobuss, ko kompānija uzrādījusi konkursa piedāvājumā, un 2009.gada laikā jānomaina viss autobusu parks.

Kā ziņots, Administratīvā rajona tiesa pirmdien, 10.novembrī, sola paziņot lēmumu, vai pēc vairāku lauku auto pārvadātāju iesniegtās sūdzības apturams Autotransporta direkcijas lēmums slēgt līgumus konkursā par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumu ar autobusiem Latvijas vidienes maršrutu tīklā "Centrs 1".

Tiesā lūgumu piemērot pagaidu noregulējumu un līdz tiesas spriedumam apturēt Autotransporta direkcijas lēmumu un neļaut tai slēgt līgumu ar maršrutu tīkla daļā "Centrs 1" par uzvarētājiem atzītajām firmām iesniedza "Tukuma auto", "Aizkraukles ATU", "Ogres autobuss", "Aips", "ATF Jūrmala SV".

Autotransporta direkcija par uzvarētājām šajā konkursa daļā atzina AS "Nordeka”, AS "Rīgas Taksometru parks", SIA "Blagovest TUR" un SIA "Norma-A", paredzot ar šīm firmām slēgt līgumus par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu ar autobusiem no 2009.gada 1.janvāra.

Tiesa savu lēmumu jautājumā par direkcijas lēmuma apturēšanu paredzējusi paziņot pirmdien, aģentūru LETA informēja tiesas priekšsēdētājas palīdze Evita Elliņa.

LETA jau ziņoja, ka Tukuma rajona Smārdes pagastā bija pulcējušies Ogres, Aizkraukles, Bauskas, Madonas, Tukuma un Jūrmalas pasažieru pārvadātāji, lai izteiktu neapmierinātību ar konkursa rezultātiem par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumu ar autobusiem.

Akcijas "Nepadodies, lauku pasažieru pārvadātāj!" gaitā pārvadātāji uz Smārdi bija atveduši aptuveni 30 autobusus, kuri līdz ar nākamā gada 1.janvāri vairs nevarēs apkalpot līdzšinējos maršrutus.

Pēc pārvadātāju domām, diskriminējošā konkursā maršrutu tīkla daļās "Centrs 1" un "Austrumi" nepelnīti zaudētājos palika vairāki lauku pārvadātāji.
"Mēs cīnījāmies ar konkurentiem, kuriem nekā nav, bet uz papīra viss tika sazīmēts," sacīja SIA "Aips" vadītājs Uldis Kolužs.

Kā ziņots, 15.oktobrī noslēdzās konkurss par tiesībām, sākot ar 2009.gada 1.janvāri, sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijā.

Maršrutu tīkla daļā "Centrs-1" konkursā par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus uzvarējuši un līgums tiks slēgts ar kopīgo piedāvājumu iesniegušiem pretendentiem - AS "Nordeka”, AS "Rīgas Taksometru parks", SIA "Blagovest TUR" un SIA "Norma-A". Par sabiedriskā transporta pakalpojumiem daļā "Austrumi" līgums tiks slēgts ar AS "Nordeka" un SIA "Norma-A", savukārt daļā "Centrs-2" - ar AS "Nordeka".

Daļā "Dienvidrietumi" konkursā uzvarējuši un līgums tiks slēgts ar AS "Nordeka", AS "Liepājas autobusu parks" un SIA "Saldus autobusu parks", bet daļā "Ziemeļrietumi" - ar PSIA "Ventspils reiss" un AS "Talsu autotransports".

Maršrutu tīkla daļā "Ziemeļaustrumi" līgums tiks slēgts ar kopīgo piedāvājumu iesniegušiem pretendentiem - AS "CATA" un SIA "VTU Valmiera", daļā "Dienvidi" - ar SIA "Dobeles autobusu parks" un SIA "Jelgavas autobusu parks", bet daļā "Dienvidaustrumi" ar AS "Nordeka", SIA "Daugavpils autobusu parks" un SIA "Jēkabpils autobusu parks".




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības