Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Fakti.lv
  Publicēts: 2020-04-01  14:08:00 /
 
 Ziņot redakcijai  

SIA “Ogres Namsaimnieks” Ēku apsaimniekošanas departamenta vadītājs Mārtiņš Kaiva norāda, ka dzīvokļu īpašnieki dažkārt vilcinās informēt, piemēram, par salūzušu un ekspluatācijai bīstamu piemājas soliņu, jo bažījas, ka tā salabošana dzīvojamās mājas iedzīvotājiem būs saistīta ar papildu izdevumiem. Taču pārsvarā tas tā nav. Ja lielāki remontdarbi patiešām tiek veikti no dzīvojamās mājas uzkrājuma un to veikšanai nepieciešama papildu līdzekļu nodrošināšana no dzīvokļu īpašnieku puses, tad līdzekļi salīdzinoši nelielu ikdienas remontdarbu veikšanai iekļauti dzīvojamās mājas apsaimniekošanas maksā un dzīvojamās mājas uzturēšanas un apsaimniekošanas faktisko ieņēmumu un izdevumu pārskatā ietverti pozīcijā “Obligātie apsaimniekošanas izdevumi”. Tajos var būt iekļauti dažādi remontdarbi, piemēram, rokturu maiņa kāpņu telpā (pēc vajadzības), evakuācijas izejas uzturēšana kārtībā, ūdens un siltumapgādes, kā arī kanalizācijas sistēmu darbības nodrošināšanai nepieciešamie pagaidu risinājumi, piemēram, žņauga uzlikšana, ja sāk tecēt stāvvads. 

“Daudzās dzīvojamās mājās kanalizācijas stāvvadi ir no čuguna, kas ir ļoti trausls materiāls un, dzīvojamām mājām sēžoties un nedaudz deformējoties, stāvvadi ieplaisā un sāk tecēt, izplatot nepatīkamu smaku. Šajos gadījumos nepieciešams tos nomainīt. Pēc vajadzības tiek mainīti arī aukstā un karstā ūdens sistēmu ievadventiļi dzīvokļos, šiem darbiem izmantojot attiecīgās dzīvojamās mājas finanšu līdzekļu atlikumu (ja tāds ir),” skaidro M. Kaiva.

Bez bažām par papildu izdevumiem iedzīvotāji var ziņot par apgaismes sensoru, kodu atslēgu un citiem defektiem. Pārvaldniekam ikdienā nākas arī pielabot durvis vai kāpņu telpas logus, kas neveras ciet, pastkastīšu slēdzenes, margas, kurām izlūzis kāds posms, un veikt citus darbus. Iedzīvotāji aicināti savlaicīgi ziņot arī par potenciāli bīstamām situācijām – katrs gadījums tiks izvērtēts.

SIA “Ogres Namsaimnieks” darbinieki veic arī konstruktīvo elementu, ēkas iekšējo inženierkomunikāciju, elektroapgādes un citu sistēmu apkopi. Pagrabos nākas likvidēt, piemēram, iedzīvotāju patvaļīgi ierīkotas rozetes, atslēdzot tās no apgaismes sistēmas. Liela problēma ir gaismekļus nosedzošo kupolu trūkums koplietošanas telpās, tāpēc pakāpeniski notiek pāreja uz ekonomiskajiem LED gaismekļiem, kuriem nav maināmu spuldžu.

Rūpējoties par savas apkārtējās vides sakoptību un drošību, iedzīvotāji tiek aicināti savlaicīgi informēt pārvaldnieku par konstatētām augstāk minētajām problēmām savā dzīvojamā mājā, zvanot uz SIA “Ogres Namsaimnieks” Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114, rakstot e-pastu uz info@ogresnamsaimnieks.lv vai izmantojot saziņas formu klientu portālā e.ogresnamsaimnieks.lv (tikai reģistrētiem lietotājiem). Ja darbu veikšanai būs nepieciešams uzrakstīt iesniegumu, klients par to tiks informēts.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

Es 
2020-04-05  11:25:56
Saisti dziedi lakstigala tikai reāli naudiņu nokāš par utopisku cenu

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        





© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības