"Cik maksā viena stunda pilsētas izgaismošanas," šodien ceļu speciālistu sanāksmes laikā vaicāja SIA "Ogres autobuss" direktors Artūrs Bērziņš, norādot, ka "apgaismojums uz šoseja joprojām deg četrās rindās? Vai nav iespējams naudu izmantot lietderīgāk, piem. atdot "Mālkalnei" un "Ceļdarim". Jautājums aktualizēts vairākkārt, taču nekādas reakcijas nav."
"Ogres fakti" jau ziņoja par domes izpilddirektora Pētera Špakovska ierosinājumu ekonomijas nolūkos apgaismojuma intensitāti uz šosejas samazināt.
Ogres novada komunālās nodaļas vadītāja Valentīna Jahimoviča skaidro, ka kamēr nenodos ekspluatācijā Daugavpils šoseja, tikmēr par to atbild būvnieks un viņš nevēloties atbildēt par sekām, kas var rasties neapgaismotas šosejas dēļ. "Apgaismojums domāts drošībai," norāda V.Jahimoviča.
A.Bērziņš aicināja drošības nolūkiem saglabā tikai vienu apgaismojuma rindu un ņemt vērā apstākli, ka naktī uz šosejas cilvēki nav bieži redzami.
Domes izpilddirektora v.i. Raimonds Javoišs atzīst, ka par apgaismojumu maksā pilsēta, taču nosacījumus nosaka būvnieks un tas apgaismojumu izslēgt nevēlas. Iespēja regulēt šosejas apgaismojuma intensitāti pašvaldībai būs tikai pēc šosejas nodošanas ekspluatācijā.
Vārds vai segvārds:*
Skaitlis "7":*
Komentārs:*
Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.