Raivis Mackevičs, Lattelecom Optisko tehnoloģiju biznesa daļas direktors Publicēts: 2010-06-10 18:30:00 / Viedokļi
Ziņot redakcijai
Lattelecom jau iepriekš ziņoja, ka visi izbūves darbi Ogrē tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, kas nosaka, ka attiecīgie darbi jāsaskaņo ar ēkas dzīvokļu īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem - māju vecākajiem. Šobrīd darbi tiek uzsākti 98 daudzdzīvokļu namos, ar kuru iedzīvotāju izvēlētiem māju vecākajiem esam rakstiski saskaņojuši darba zīmējumus un plānus.
Ogres novada pašvaldības aģentūras Mālkalne darbības, bez pamata pieprasot no Lattelecom samaksu un nomas līguma slēgšanu, skaidri parāda, ka tiek aizstāvētas savas, nevis iedzīvotāju intereses. Ikvienai infrastruktūrai periodiski nepieciešama regulāra modernizācija, arī ūdensvadiem, elektrībai u.c. pakalpojumiem. Ar optisko tīklu Lattelecom Ogres iedzīvotājiem piedāvā pašu jaunāko tehnoloģisko risinājumu, kas garantē pakalpojumu kvalitāti, tādēļ nav izprotama aģentūras Mālkalne vēlme kavēt šo procesu.
Optikas ierīkošana ir ilgtermiņa ieguldījums, kas pilnīgi jaunā kvalitātē nodrošina pašreiz pieejamos interneta un televīzijas pakalpojumus un ļauj strauji attīstīties nākamās paaudzes pakalpojumiem. Vēlamies atkārtoti uzsvērt, ka sakārtota un moderna infrastruktūra ir ne tikai konkrētas mājas iedzīvotāju, un tās apsaimniekotāju interesēs – tas ceļ arī paša īpašuma vērtību, nemaz nerunājot par servisu, ko var izmantot iedzīvotāji.
Viens no Ogres daudzdzīvokļu namu iedzīvotājiem Arturs Vonda:
Mālkalnes interešu dēļ jācieš patērētājiem, kuriem tiek kavēta iespēja izmantot izdevīgāku pakalpojumu, kuru sniedz Lattelecom. Aģentūras Mālkalne pārstāvji taisnojas ar birokrātiskiem un triviāliem iemesliem, taču tā rezultātā iedzīvotāji paliek bez ātrāka un lētāka interneta. |