Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresfakti
  Publicēts: 2011-04-28  13:59:00 / Pašvaldība
 
 Ziņot redakcijai  

Ķeguma novadā sākusies ielu un ceļu greiderēšana, informē pašvaldības vadītājs Roberts Ozols.

Viņš atzīst, ka ceļu un ielu stāvoklis novadā līdzīgs kā citviet valstī - līdzekļu pietiek vien uzturēšanas darbiem, kas ik gadu kļūst dārgāki, jo, neveicot kapitālus remontdarbus, ielu un ceļu stāvoklis turpina pasliktināties un tās arvien grūtāk uzturēt "izbraucamas". Savā ziņā līdzekļi ceļu uzturēšanai tiek tērēti uz "parāda" - arvien vairāk "aizņemoties" no līdzekļiem, kurus vajadzētu izmantot ielu remontdarbiem. Daudzviet grants ceļi tiktāl nolietojušies un grants slānis kļuvis tik plāns vai jau izzudis, ka greiderējot to stāvokli bieži var tikai pasliktināt, pārvēršot par dubļu vannu.

R.Ozols norāda, ka aizvadītajā ziemā ceļu uzturēšanas darbus Ķeguma novadā izdevies veikt normas robežās, lai gan sniegs šķūrēts vairāk, nekā iepriekšējā sezonā, no dažām pilsētas ielām pat izvedot sniegu, tomēr iztērētie līdzekļi attiecīgi ierobežos iespējas šogad veikt ceļu periodiskos remontus. Nesen noslēdzies iepirkums par ceļu un ielu uzturēšanu vasaras sezonā,  kas paredz grants ceļu un ielu greiderēšanu un arī asfaltēto ielu bedrīšu lāpīšanu - to veiks SIA „Aleks Plus” un Birzgales pagastā ZS „Vecumnieki”. Gada laikā ceļu uzturēšanai visā Ķeguma novadā ar valsts mērķdotāciju paredzēti nepilni 70 tūkstoši latu. Ar šo summu jāuztur lietošanas kārtībā ap 195 kilometri ceļu un 20 kilometri ielu, kas ir sarežģīts uzdevums, atzīst R.Ozols.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības