Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresfakti
  Publicēts: 2009-10-27  18:35:00 / Pašvaldība
 
 Ziņot redakcijai  

Vairāki pašvaldības aģentūras "Mālkalne" apsaimniekoto māju iedzīvotāji pauduši neapmierinātību ar to, ka, lai pa krānu tecētu karsts ūdens, tas ilgi "jātecina", turklāt jāmaksā ir par notecinātajiem kubikmetriem neatkarīgi no tā, vai pa krānu ir tecējis karsts vai auksts ūdens.

PA "Mālkalne" tehniskais direktors Alberts Vilcāns norāda, ka vairumā māju šādai problēmai būt nevajadzētu, jo tajās lielākoties tiek nodrošināta ūdens cirkulācija. Tomēr atsevišķās mājās, piemēram, Grīvas prospektā, cirkulācijas iekārtas nav ierīkotas. Lai risinātu problēmu, iedzīvotājiem pašiem jāizrāda iniciatīva, taču jārēķinās, ka nepieciešamie tehniskie uzlabojumi nesīs papildus izmaksas un būs nepieciešama arī citu mājas iedzīvotāju piekrišana.

Iedzīvotāji, kuru dzīvokļos novērotas minētās problēmas, var arī vērsties "Mālkalnē", lūdzot veikt pārbaudi. Ja, apekojot konkrēto dzīvokli, izrādīsies, ka karstais ūdens patiešām ilgi jātecina, tad attiecīgajam dzīvoklim var tikt piemērota atlaide maksai par karsto ūdeni. 




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības